HOME / PORADNIKI / Koniec opłat za wynajęcie linii telefonicznej?

Koniec opłat za wynajęcie linii telefonicznej?

Koniec opłat za wynajęcie linii telefonicznej?


Koniec opłat za wynajęcie linii telefonicznej?

Od 31 października 2016 zmieniają się zasady reklamowania usługi dostępu do internetu w UK. Dostawcy internetu nie będą informować ile klienci zapłacą za wynajęcie linii telefonicznej.

Do tej pory firmy mogły prezentować opłatę za korzystanie z internetu oraz opłatę za wynajmowanie linii telefonicznej oddzielnie. Umożliwiało to reklamowanie usługi dostępu do internetu jako darmowej, chociaż kliencji nadal płacili co miesiąc kilkanaście funtów za wynajęcie linii telefonicznej. Zdaniem Advertising Standards Authority (ASA), instytucji nadzorującej rzetelność reklam, było to mało czytelne dla klientów i czasami wprowadzało ich w błąd.

Dlatego z dniem 31 października ASA wprowadza następujące zmiany:

  • Dostawcy internetu muszą pokazać ogólny koszt uruchomienia usługi i ogólny koszt miesięcznego abonamentu; nie można prezentować osobno kosztu za wynajęcie linii telefonicznej
  • Muszą bardziej czytelnie pokazać okres obowiązywania kontraktu oraz koszt usługi po zakończeniu ewentualnej promocji
  • Muszą bardziej czytelnie pokazać wszystkie koszty uruchomienia usługi (np. koszt aktywacji, koszt internetowego routera, koszt dostawy sprzętu)

Chociaż zmiany wejdą w życie dopiero za kilka dni, kilku dostawców internetu w UK już zmieniło ofertę na swoich stronach internetowych. Ogólny koszt za usługę prezentują między innymi: EE*,Post Office*, Sky*, BT* i TalkTalk*.

Szukasz taniego dostępu internetu w UK?
Skorzystaj z naszych tabeli, w których porównujemy oferty dostawców i wybierz tani abonament. Linki do tabel:
Tani internet w UK 17Mb/sekSzybki internet w UK 38Mb/sek

 

Zapowiedziane zmiany są korzystne dla klientów. Chociaż opłata za wynajęcie linii telefoniczniej nie zniknie (zostanie tylko połączona z drugą opłatą), porównanie ofert będzie łatwiejsze. Spowoduje to prawdopodobnie, że tańsze firmy zyskają wielu nowych klientów. Kolejnym krokiem będzie obniżenie cen przez droższych dostawców i niższe ceny dla nas wszystkich 🙂

Dajcie znać w komentarzu co sądzicie o tych zmianach, ile płacisz obecnie za internet, z usługi którego dostawcy korzystasz i czy jesteś zadowolony/zadowolona. Informacje te, pomogą innym czytelnikom w podjęciu lepszej decyzji. Dzięki z góry!

* link partnerski

 

https://www.smartpolak.co.uk/

 




więcej o southampton.pl U

Serwis Polonijny w UK Piszemy, tworzymy i staramy się dostarczać ciekawe informacje z życia Polonii w wielkiej Brytanii. Chcesz podzielić się z nami ciekawym tematem? Widziałeś coś, czego inni nie zauważyli? Dotarły do Ciebie interesujące informacje? Podziel się z nami swoją wiedzą! Napisz do nas. Skorzystaj z formularza TUTAJ

Sprawdź

20 porad, jak uzyskać tańsze ubezpieczenie samochodu

22 porady, jak uzyskać tańsze ubezpieczenie samochodu

Kompleksowy przewodnik dla Polonii w Wielkiej Brytanii, łączący formalne informacje o ubezpieczeniu samochodowym z przyjaznymi wskazówkami, które pomogą Ci znaleźć optymalną ofertę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

17 − six =

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.