Biznes po godzinach: “Bądź dumny ze swojej ceny!” czyli jak radzić sobie z cenowymi obiekcjami klienta | Polish Business Hub
CZY KLIENCI RZECZYWIŚCIE SUGERUJĄ SIĘ GŁÓWNIE CENĄ?
DLACZEGO 66% SPRZEDAWCÓW MA FOBIĘ ZWIĄZANĄ Z CENĄ?
Wycena usług czy produktów może sprawiać problemy. Jeszcze gorzej jest z rozmową z klientem na temat ceny i ewentualne negocjacje.
Jak sobie z tym wszystkim poradzić?
Odpowiedzi i rozwiązanie problemu przedstawimy podczas styczniowego spotkania “Biznes po godzinach”. Naszym gościem będzie Wojciech Trzyna – trener biznesu z wieloletnim doświadczeniem, który szkoli menedżerów i kierowników międzynarodowych firm. Wojciech nie tylko pomoże Ci nabrać pewności siebie i swobody ustalając cenę swojego produktu czy usługi, ale również powie, coodpowiedzieć klientowi, który ma obiekcje i nie chce zdecydować się na zakup (nie tylko z powodu ceny).
Oprócz tego networking w przemiłym towarzystwie ciekawych ludzi, czyli wymiana kontaktów, wiedzy i doświadczeń, która jest niezwykle cenna w prowadzeniu i rozwoju firmy.
Na każdego uczestnika czeka powitalny drink.
Do zobaczenia!
NASZ GOŚĆ: Wojciech Trzyna
Współpracuję z siłami sprzedaży i menadżerami. Specjalizuję się w komunikacji zarówno tej na płaszczyźnie klient – sprzedawca, jak i tej menadżer – pracownik.
Wierzę, że efektywni jesteśmy wtedy gdy działamy TU i TERAZ.
W pracy pomaga mi moje doświadczenie sprzedawcy, negocjatora, menadżera, trenera i coacha.
Zdobyłem je, pracując ponad 16 lat w branży finansowej, w firmach międzynarodowych.
Od dwóch lat mieszkam i pracuję w UK w branży ubezpieczeniowej.
Jako freelancer wspieram menadżerów i przedsiębiorców w rozwoju kompetencji menadżerskich.
Preferuję pracę w nurcie założeń mindfulness.
Obecnie przygotowuję się do szkolenia nauczycielskiego mindfulness MBSR na Bangor University.
KIEDY: 25 stycznia 2017r, w godzinach 18:30 – 21:00
GDZIE: The Fours, 4 St Michael’s Rd, Bournemouth BH2 5DX (niebieskie drzwi, obok Box 44)
ZAREZERWUJ MIEJSCE
Biznes po godzinach: “Bądź dumny ze swojej ceny!” czyli jak radzić sobie z cenowymi obiekcjami klienta.